4 Aralık 2013 Çarşamba

Aydınlarıcı Baz Savaşı!



Merhaba!!

Sıra geldi savaşa! 

Çoğu markanın sezon makyaj trendi olan dewy - glowy görünüm için çıkartmış olduğu aydınlatıcı bazları inceledim. 

Her birini ayrı ayrı deneyimleme sonucu sıra geldi yorumlara!!

Soldan sağa;
Mac strobe cream -loreal lumi magique base - essence my base - avon magix illuminating face perfecteur






Ürünlerin özelliği fondöten altına sürdüğünüzde kapanmış olan cildin yüzeyden sağlıklı bir görünüle parlaması; peki soru şu işlevlerini yerine getiriyorlarmı?

İlk önce Mac strobe cream ile başlayalım.

Strobe cream'in içerisindeki maddelerin cildi gerçekten besleme adına faydaları var ;yani bu kremde amaç sadece görünüm değil. güzel bir görünüm elde ederken aynı anda cildi besleyebiliyorsunuz.
Bu ürünü farklı şekillerde kulanabiliyorsunuz.
Fondöten altına; fondötenle karıştırarak yada şakaklara aydınlatıcı olarak.

Benim tavsiyem cilt altına sürülmeli çünkü fondötenle karıştırdığımda disko topu gibi oldu cildim.pudralasanız dahi kapanmayan bir ışıltıdan bahsediyorum. 

Ben açıkçası çok memnun kaldım. Bir daha alırmıyım Tabiki Evet!!


Gelelim ikinci ürüne

 Loreal lumi magique illuminating base

Bu ürün strobe cream ile hemen hemen aynı yalnız bir eksisi var. Cilt altına sürüldüğünde o kadar çabuk kuruyorki  üzerine fondöten sürmek gerçekten zorlaşıyor. Bir daha alırmıyım? fiyat olarak strobe cream'e yakın olduğu için tercih edeceğimi sanmıyorum.

Sıra üçüncü ürün olan essence my base'de

Bu ürünü gerçekten çok sevdim.
İlki fiyat olarak çok uygun;
İkincisi fondötenle karıştırılınca çok güzel bir görünüm elde ediliyor;
üçüncü pompalı oluşu ürün alımını çok kolaylaştırıyor.
Tekrar alırmıyım tabiki evettt!!!!


Ve son üründe sıra Avon illuminating face perfecteur

Bu ürünü sadece sorunsuz bir cilt üzerine nemlendirici gibi sürüp çıkarsanız güzel ürün.

Ama ne fondöten altında ne üstünde herhangi bir işlevini yerine getirdiğini zannetmiyorum.

Tekrar alırmıyım?Hayır.


İlk savaş sona erdi!!galiplerimiz işlev sınıfında STROBE CREAM!!

fiyat sınıfında ESSENCE MY BASE!!

Bir sonraki savaşta görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın;

Aybüke...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder