1 Kasım 2013 Cuma

Queen Helene

Merhaba!

Bugün iş yoğunluğunun azalması sebebiyle bol bol post gönderiyorum:) 

 Bugünkü ikinci postumda ülkemizde yeni satışı başlayan Queen Helene ürünlerini tanıtacağım.

Yurtdışındaki blogger ve youtube gurularında çoğu kez favorilerinde görmüş olduğumuz bu ürünler artık Migroslarda satılıyor.
Mint julep mask çok beğeni aldığından sanırım hemen tükenmişti bende bana uygun olan bu iki güzelliği kaptım:)



Soldaki Mint Julep Scrup Roaccutane'dan soyulan cildimin ölü derilerini hiç tahriş etmeden temizliyor.
bir sonraki resimde göreceğiniz kum tanesinden küçük taneler cildi çok güzel bir şekilde arındırıyor. Açıkçası ben bu kadar memnun kalacağımı düşünmemiştim.


Cildime içindeki nane ile çok güzel ferahlatıyor.

Şimdide Olive Oil Mask Intense Moisture Facial For Dry Skin yani zeytinyağlı kuru ciltler için yoğun nemlendirici maske'yi tanıtacağım.


Fotoğrafta gördüğünüz gibi yoğun bi ürün değil tam tersi çok ince katman halinde duş sonrası cildime sürüyorum 10 dk bekletiyorum ve yıkıyorum. Sonuç; nemlenmiş ışıldayan yumuşaçık bi cilt.
Çok bereketli bi ürün uzun süre gideceğe benziyor.

Sonuç olarak ben iki üründende çok memnun kaldım. Rafta yine aynı marlaya ait cocoa butter devasa yaklaşık 1 litrelik vücut losyonu vardı aklım kalmadı da değil aslında.

Sizin kullandığınız ve memnun kaldığınız peeling ve maskeler neler? bilmek isterim. 
Tavsiyelerinizi bekliyorum.

Aybüke...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder