28 Ekim 2013 Pazartesi

26 Ekim Sinem'in Gelin Makyajı




Herkese tekrar Merhaba!

Cumartesi günü Sinem'in düğün makyajı için saat 14:00 gibi evinde buluştuk.

Daha önceden beğendiği makyaj modeli ve yapılacak saç modeli ile ilgili görüşmüştük kendisiyle.

Hatta istediği modeli hemen altta gösteriyorum.


                   Bu modeli göz ve kaş arasında geniş aralık olan, iri gözlü bayanlar tercih ediyor.
 Gözleri ön plana çıkaran dramatic cat eye-smokey cat eye (dramatik kedi gözü makyajı veya dumanlı kedi gözü makyajı) diye tabir edilen ;  daha çok Asya kıtasında düğün makyajlarında kullanılan bu modeli, biz kendi gelinimizin göz ve kaş yapısına göre uyarladık. Tek değişiklik göz pınarındaki sivri eyeliner detayı oldu.

Gelinimizin makyajsız hali

Ve şimdide makyajımızın bitmiş hali...








Yapım aşamasını fotoğraflayamadık sebebi ise;
 akşam üzeri güneş batmadan fotoğraf çekimine yetişmeleri gerekiyordu.
 Bu sebeple herkes aceleyle hazırlanmaya çalışıyordu. Bende kimseden rica edemedim malesef.
Kısaca makyajın detaylarını anlatacağım.

Ciltte: Dior skin nude fondoten
mac dollymix allık
mac strobe cream
the balm mary lou manizer aydınlatıcı
mac harmnony 
 mac prolongwear kapatıcı
Hd translucent powder

Dudak ürünlerini gelinimiz kendi malzemelerinden kullandı

Ruj loreal
Gloss (markasına bakmadım malesef)

Gözlerde
Nyx jumbo pencil
mac brule
nylon
typhographic
carbon
texture
urban decay naked palette foxy
Mac blacktrack eyeliner
loreal telescopic maskara
kiss paparazzi takma kirpik

Omuz başlarına köprücük kemiklerine mary lou manizer ile aydınlattım ve mac bronzing powder ile gölgelendirdim.


Sinem&İsmet'e bir ömür boyu mutluluklar dilerim.
Aybüke...

3 yorum:

  1. Harika olmuş! Özellikle göz makyajındaki geçişler kusursuz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım senin kadar başarılı bi bloggerdan beğeni almak beni çok onurlandırdı:)

      Sil
  2. çok tatlı olmuş ve doğal durmuş tebrikler:) düğün makyajı bile olsa abartıyı sevmiyorum

    YanıtlaSil