1 Kasım 2013 Cuma

La Roche Possay Ürün İncelemesi




Merhaba!

Bugün dermatologlardan aldığım ürün önerileri sonucu toplanan ve genellikle internette araştırdığımda çok fazla sonuç bulamadığım La Roche Possay ürünlerini tanıtacağım. Hemen iletmek isterim ki ürünlerin hepsi benim tarafımdan satın alındı. Yorumlamam için gönderilmedi.





Ürünlerin fotoğraflarıyla başlıyorum;

Soldan Sağa;
( hydreane intense eyes , effaclar h krem , effaclar mat krem ; effaclar k , effaclar duo , effaclar h köpük , toleriane jel )
Altta (toleriane göz makyaj temizleyicisi)



    HYDREANE INTENSE EYES: Eczanedeki bayana yaşım genç olmasına rağmen göz altlarım çok kuru, nasıl bir ürün kullanmalıyım diye sorduğumda bana bunu önermişti. Bende daha önceden adını duymadığım halde atladım güvenerek. Fakat bu ürün göz altları şiş ve morluk olanlar için ideal.Bana Garnier'in mavi şişeseki göz roll-on u gibi geldi; daha fazla kuruttu göz altımı. Yani ihtiyacı olan birine hediye edilmek üzere bekliyor.
    

    EFFACLAR H KREM: Roaccutane'a ilk başladığımda cildimin çok kuruyup soyulma korkusuyla almıştım. Hatta doktordan çıkar çıkmaz eczaneye koşup maaşımın yarısını orada bırakmıştım. Keşke yapmasaydım. O kadar korkacak bir şey yokmuş açıkçası.Ürüne herhangi bir lafım yok. Nemlendirmesi gerçekten çok başarılı tek eksisi cildi çok fazla parlatıyor. Mat bir pudrayla sorun çözülebilir veya sadece gece kullanılabilir. 30 ml ama çok bereketli bi ürün bezelye kadar krem tüm cilde fazlasıyla yetiyor.


    EFFACLAR MAT: Cildimin dengesini tedaviden önce çok bozmuştum. Çok çabuk ve aşırı yağlanıyordu. Bu kremi cildimi mat tutsun ve nemlendirsin diye almıştım. Her ikisi içinde bence başarısızdı. Bir daha almam.


   TOLERIANE FLUIDE KREM: Hassa ciltler için yağsız parfümsüz bir krem. krem değil losyon kıvamında çok hızlı emiliyor cilt tarafından. Ben memnun kaldım çünkü bende hiç bir şekilde sivilcelenme yapmadı. Bana effaclar h mı yoksa bumu derseniz ben bunu tercih ederim.


    EFFACLAR K: Sivilceler için söndürücü bir krem ama ben kokusunu hiççç beğenmedim. Bana çok aşırı kimyasal kokusu varmış gibi geldi. Benim için gereksiz bi üründü. Çok beğeneni var ama ben onlardan biri değilğim malesef.

    EFFACLAR DUO: Tıkalı gözenekler için açıcı bi krem. Evet tıkalı gözenekleri açıyor hatta burnun üzerinden yağlar diken diken çıkıyor. Çok iyi bir peeling ile güzel sonuç alınabilir. Cildi az az soyan bi krem. Üzerinde makyaj bazı olarak kullanılabileceği yazmış ben sadece buna katılmıyorum. cildi soyan pul pul eden bi krem fondöten altına hiçte iyi olmuyor:) inanın bana.

    EFFACLAR H KÖPÜK: Tedavi altındaki ciltler için temizleyici köpük. Çalkalayıp avuca sıktığınızda saç köpüğü gibi geliyor elinize. Ben bu ürünle cildimi yıkadığımda çok fazla geriyor cildimi o yüzden şuan kullanılmıyor. Rafta kullanılmadan duruyor.

    
    TOLERIANE KÖPÜREN KREM : Bezelye kadar ürün suyla baya bi köpürüyor. Fakat bu üründe benim cildimi yıkadıktan sonra daha fazla kurutup geriyor. Hassas ciltler için uygunmu? Evet kesinlikle. Parfüm yağ içermiyor. Belki tedaviden sonra Cetaphil biterse geçici olarak kullanabilirim.

   TOLERIANE  GÖZ MAKYAJI TEMİZLEME SUYU : Eğer gözleriniz aşırı hassassa kullanın ama benim göz kalemimi dahi çıkaramadı. Bioderma sensibio h2o'nun tırnağı dahi olamaz.


Genel olarak memnun kaldığım ve güvendiğim bi marka .Benim La Roche Possay ürünleri hakkında görüşlerim bu kadar. Eğer bana önereceğiniz başka ürünleri varsa mutlaka bilmek isterim.


Aybüke...

2 yorum:

  1. çok güzel bir inceleme olmuş la roche possay ürünlerini çok seviyorum hem duo hem effaclar k krem kullandım genel olarak başarılı ürünlerdi ama düzenli kullanmadım :( roaccutane tedavisine başladım (20. günüm fln galiba) bu yüzden ben de effaclar H krem aldım henüz kuruma başlamadığı için şimdilik effaclar duo sürüyorum cildime ama roaccutane etkisiyle şuan gözeneklerim ve siyah noktalarım çoştu pek etkisini göremedim ama önceleri gözenek veya siyah nokta sorunum da yoktu inşallah geçicek tedavi sonrası :)

    bu arada bloguma beklerim http://bakimliprenses.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk dönemlerde cilt altında ne varşa dışarı çıkıyor. bende hiç çıkmadığı kadar iri kistik sivilceler çıktı. Fakat şu iki haftadır yaklaşık hiç aktif sivilcem kalmadı. Sana tavsiyem effaclar duo yu tedavin bitene kadar kullanma o tarz ürünlerin cildi kurutma özelliği olduğundan dolayı roaccutane tedavinde çok kuruluk yaşarsın....
      bloğunu mutlaka ziyaret edeceğim :)

      Sil