1 Kasım 2013 Cuma

Mac Ruby Woo - Mac Cherish ve iki dupe

Bugünkü üçüncü postla tekrar karşınızdayım. 

Sizi bilmiyorum ama ben fiyatı yüksek ürünlere alternatif olarak aynı yapıda uygun fiyatlı ürünler bulunca çocuklar gibi seviniyorum:)

Şimdi gelelim Dupe'lara!!!



Mac Ruby Woo mac'in en çok satılan ürünleri arasında tam mat kırmızı olarak tabir edeceğim bir renk. Ben daha çok Marilyn Monroe kırmızısı olarak anlatayım sizlere:) Ben bu ruju çok severek kullanıyorum hatta bayılıyorum. Flormarda gezinirken gördüğüm süpermatte rujlarını denerken bu güzelliğe denk geldim .Benim 50 tl vererek aldığım Ruby Woo'yu tahtından edecek gibi gözüküyor. sebebine gelirsek







İlk sebep :fiyat- 15 tl flormar; mac ise 50 tl                                                                                   

İkinci sebep: tamı tamına aynı renk.                                                                                             

 Üçüncü sebep: çıkarmaya çalıştığımda flormarı ellerimi yıkadığımda dahi çıkaramadım İŞTE BU!!!

Sıra geldi Mac Cherish 'in Dupe'una ta ta ta taaaa Flormar long wearing L16




 Resimde görüldüğü gibi yapıda renkte aynı ayırt etmek çok çok zor .Fiyatlar yine aynı.biri 50 diğeri 15 tl üstelik mac rujları 3 gr iken flormar 4.2-4.5 gr çok daha fazla ürün daha uygun fiyata

Bana kalırsa kesinlikle flormar çok avantajlı.
Yinede bunlar benim görüşlerim takdir size kalmış.
Eğer sizlerinde bildiği Dupe'lar varsa mutlaka yorumlarınızı bekliyorum.

Aybüke...

1 yorum:

  1. cherish dupeunu aklıma yazdım, çok güzel bir renkmiş :)

    darkbluekitty.blogspot.com

    YanıtlaSil